vineri, 9 decembrie 2011

Avon campania 17


Astazi promit ca o sa revin in forta!!! Incep prin a va arata ce mi-am mai comandat luna aceasta de la avon. A fost ca de obicei un catalog plin cu oferte si multe cadouri dar am incercat sa sa fiu cuminte si sa nu imi mai comand multe lucruri pe care sa le depozitez undeva si sa uit de ele.





  • Normal ca nu ma puteam abtine sa nu imi mai iau cateva geluri de dus, mai ales ca am primit si un burete pentru baie. Am ales gelul de dus Garden Of Eden pentru ca imi place atat de mult mirosul lui, te face sa te simti ca intr-o gradina cu flori de iasomie si bujori.



  • Al doilea gel de dus ales de mine a fost Vintage Glamour. L-am ales tocmai pe el fiindca luna aceasta este ultima data in catalog si este un gel cremos. Parfumul lui aduce un pic a lux, aromele de baza ale lui fiind tot florale, crini, frezii si vanilie.



  • Buretele pentru baie imi place foarte mult, este al doilea pe care il am. Face spuma foarte multa si este destul de rezistent.





  • Am decis sa imi iau si eu baza pentru machiaj de la MagiX Face pentru ca am auzit lucruri bune despre ea, imi place ca are si SPF 20.




  • Cei de la avon acum in prag de sarbatori s-au gandit sa ne faca un cadou si am primit setul de la Planet Spa la numai 3 bani. Setul este format din Ulei pentru par cu Lavanda si Iasomie, Lotiune de corp cu lavanda si iasomie si o masaca purificatoare pentru fata cu lavanda si iasomie. Imi place foarte mult iasomia, imi place ambalajul, de fapt toate produsele de la Planet Spa sunt foarte bune.




  • Asa cum v-am obisnuit de fiecare data cand imi iau ceva de la avon nu uit si de al meu iubit (pentru ca merita si este un dragut, dar fie vorba numai intre noi ca daca afla si-o ia in cap:D). Setul este pentru un barbat activ si este format din Apa de toaleta, deodorant si deodorant cu bila, dar si o geanta pentru cosmetice. Face parte din categoria citric-lemnoasa iar aroma se deschide cu note puternice de salvie si cardamon, completate de bergamota, urmata de notele de mijloc acre surprind acorduri de nucsoara si cuisoare, iar baza aduce note de mosc si de lemn de tec.

3 comentarii:

  1. imi place cand vad fete care le cumpara si iubitilor cate ceva :)

    gelul vintage glamour mi-a placut mult pana l-am incercat si mi s-a facut rau de la el..nu stiu de ce.

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand iti multumesc pentru comentariu. Nu pot sa nu ii iau si lui ceva, e mai copil decat mine atunci cand vine comanda si se uita sa vada ce am luat, l-as dezamagi daca nu ar avea cate o surpriza si el din cand in cand. Inca nu am incercat gelul de dus, am inceput cu Garden of Eden pentru ca imi place mai mult. Am vazut ca si tu ai o intreaga colectie de geluri de dus de la avon.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelurile de dus Senses sunt bune si ieftine. Daca primesti si un buretel cadou e si mai bine :D
    Eu am o problema cand vine vorba sa-i aleg un cadou iubitului meu. Niciodata nu stiu ce as putea sa-i iau. Nu ii lipseste nimic, nu-si exprima nici o dorinta ca ar vrea ceva anume. E foarte greu.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere