vineri, 9 decembrie 2011

Aliantul meu impotriva celulitei

De aproape doua saptamani folosesc crema anticelulitica cu ardei iute si alge marine de la Revicel si Trender. Recunosc ca nu asa cum trebuia, uneori dimineata eram mult prea adormita si nu mai aveam timp sa o mai folosesc. In schimb in fiecare seara o folosesc, uneori cu ajutorul unui aparat sau, atunci cand sunt mai grabita, doar cu un masaj mai putenic. Exista o diferenta intre aplicarea cremei cu masaj sau cu un aparat, Relax and Tone. In serile cand nu folosesc aparatul senzatia nu mai este aceeasi, simt o usoara caldura, numai ca trece foarte repede. Pe cand in serile cand folosesc si aparatul simt cum pielea mea "arde". Inca nu am observat o diminuare a celulitei dar imi place crema pentru ca imi lasa pielea atat de fina, se absoarbe imediat in piele si isi mentine o perioada scurta mirosul. Mi-am promis oricum mie ca de acum inainte nu o sa mai sar peste nici o sedinta de masat si o sa imi fac de fiecare data timp sa folosesc si aparatul. Am vazut ca mai multe fete au povestit experienta neplacuta cu usturimea de dupa a mainilor, am patit-o si eu o data cand am zis ca innebunesc dar acum folosesc sapunul lichid de la avon de doua ori si nu mai am nici o problema.

Initial am vrut sa fac o testare "ca la carte", adica cu poze inainte/ in timpul/ dupa dar aparatul meu nu este unul extraordinar si nici nu nu ma simteam in largul meu cu celulita la vedere; dar si cu o masurare inainte de folosire numai ca in aceste doua saptamani am avut mult de munca la servici si o gramada de vizite la doctor.

Sper sa apara si efectele vizibile in privinta celuluieti, dar chiar daca nu o sa apara eu ma declat multumita de crema si o sa o mai cumpar pentru ca imi lasa pilea fina. Nu stiu daca o cutie imi ajunge pentru 4 saptamani avand in vedere ca eu am folosit in doua, in conditiile in care spuneam ca mai saream peste masajul de dimineata, cat se vede in poza.









Dupa ce am primit crema am fost curioasa sa vad care sunt efectele ardeiului iute si al algelor marine in combaterea celulitei sau in lupta noastra cu greutatea.



Ardeiul iute



  • Tratamentul cu ardei iute are un efect detoxifiant, drenant, ajuta la accelerarea circulatiei sanguine, la distrugerea depozitelor adipoase si la eliminarea apei retinute in exces. Este indicat in special in cazurile de celulita care nu raspund la niciun alt tratament, pentru zonele in care tesutul adipos este invadat de lichide reziduale care au format moduli asa-numita celulita modulara. Se recomanda persoanelor care doresc sa piarda rapid in greutate, dar si in centimetri, fiind extrem de eficienta in asociere cu sauna uscata. Esteticienii spun ca rezultatele impachetarilor cu paprika pot aparea inca de la prima aplicare, mai ales daca uleiul este folosit in masajul anticelulitic. Ardeiul are un continut ridicat de vitamina C si potasiu, provitamina A, vitaminele B1, B2, hidrati de carbon, proteine si substante pigmentare, ingredientul principal activ fiind capsicina. Aceasta din urma are o influenta puternica la nivelul celor trei straturi ale pielii: epiderma, derm si hipoderm. Pielea se incalzeste, apoi se inroseste, iar in straturile profunde care au primit substanta activa din masca de paprika va incepe un proces de ardere accelerata a grasimilor. Chiar daca nu ai probleme cu celulita, iti poti face preventiv acest tratament cu ardei deoarece este si o procedura cu scop de mentinere a tineretii si supletii pielii.


  • Impachetari la cald cu ardei iute: pentru inceput, se exfoliaza pielea indepartandu-se celulele moarte, apoi printr-un masaj usor se aplica gelul anticelulitic. Zonele pe care a fost aplicat gelul anticelulitic se infasoara in film osmotic, iar actiunea dureaza 50 de minute, la termocurevtura sau in tunelul cu raze infrarosii. La final se va aplica o crema cu mentol. Avantajele impachetrilor cu ardei iute constau in faptul ca gelul cu ardei iute in contact cu termocuvertura sau la aer cald este foarte repede absorbit de piele, iar grasimea este rapid dizolvata. Prin aplicarea cremei cu mentol se creeaza o senzatie de confort in urma efectului pregnant de incalzire, de la inceput.


  • O reteta homemade ulei de ardei iute: se pune intr-un borcan un pahar de ulei de masline si un sfert de pahar de ardei iute tocat foarte fin. Se inchide borcanul ermetic si se lasa continutul la macerat vreme de 14 zile, dupa care se filtreaza si se trage intr-o sticla inchisa la culoare. Uleiul astfel obtinut se foloseste ca solutie de masaj contra celulitei. Atenie insa, nu trebuie aplicat in fiecare zi, pentru ca efectului foarte puternic poate provoca iritatii. Daca doresti sa continui masajul anticelulitic in fiecare zi, atunci in zilele de pauza foloseste alte uleiuri mai slabe. Pentru a produce efecte, masajul anticelulitic trebuie sa fie efectuat cu ajutorul unor manevre mai puternice, fara a invineti pielea. Cu rezultate optime, masajul anticelulitic este facut dimineata, de obicei, cand muschii sunt relaxati.

Algele marine



  • Anumite varietati de alge rosii sau brune sunt apreciate in tarile respective pentru multiplele lor virtuti, si fac parte constant din meniurile oferite de numeroase restaurante, alcatuind dejunuri diverse, feluri intermediare de dulciuri servite intre branzeturi si fructe, ciorbe ori preparate cu savoare de fructe. Din punct de vedere al compozitiei chimice, algele marine contin din abundenta minerale si oligoelemente (iod, magneziu, potasiu, calciu, fier, mangan, fosfor, sulf, cupru, nichel, cobalt, rubidiu, siliciu), diastaze (enzime) si vitamine (A, B, C, D1, D2, E, F, K, PP), aminoacizi (acid glutamic, cistina, metionina, valina, tirozina, lizina, acid aspartic), glucide, materii grase, clorofila (structura sa chimica seamana cu cea a hemoglobinei umane), mucilagii si principii antibiotice, fapt care indreptateste clasarea lor in categoria alimentelor-medicament.

  • In privinta proprietatilor farmacologice si farmacodinamice ale algelor, multiple de altfel, putem evidentia urmatoarele aspecte:* favorizeaza schimburile metabolice* tonifica glandele endocrine* intaresc mijloacele de aparare naturala (imunitate)* sunt inzestrate cu puteri antireumatismale, antigutoase, remineralizante, stimulante ale circulatiei sanguine.Aceasta paleta larga de proprietati profilactice si curative face ca algele marine sa fie indicate in tratamentul a numeroase patologii, precum: predispozitia generala la maladii, astenii fizice si intelectuale, adenite, tulburari endocrine, anemii, dureri de diferite etiologii (cauze), reumatisme cronice, tulburari circulatorii, obezitate, celulita, arterioscleroza, hipertensiune arteriala, afectiuni cutanate, rinofaringite, afectiuni pulmonare, sechele de fracturi, imbatranire celulara, alergii, preventia si tratamentul afectiunilor cardiace.
Sper ca va este de folos tot ce am spus eu mai sus. Sa aveti o zi buna. Va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu