marți, 18 octombrie 2011

Sunt una dintre cele 100 de trenderite!!


Ma numar printre cele 100 de trenderite din Campania Cosmetic Plant. Este o adevarata fericire pentru mine sa descoper ca avem atatea lucruri cu adevarat bune romanesti si sunt fericita ca pot sa le incerc. Am primit de la Trender un pachet care contine: un lapte demachiant vitamizant, o crema conturi ochi anticearcan si o crema pentru maini cu ulei de catina si masline.

A fost o adevarata bucurie cand am primit telefonul de la curier si intr-un suflet m-am intalnit cu el. Am intrat triumfatoare cu coletul la birou si eram in jurul lui, eu si colegii mei, exact cum sunt copii mici in jurul bradului de Craciun. Am desfacut emotionata coletul si prima impresie a fost placuta, exact ca si in reclama de la eugenie am spus "Incantata, pe mine ma cheama Adelina!".

Primul lucru care l-am desfacut e fost laptele demachiant care de atunci a devenit cel mai bun prieten al meu. Culoare e placuta, ca si mirosul de altfel, dar pentru eficacitatea lui nu am cuvinte. Isi face treaba mai mult decat bine, o singura discheta demahianta fiind suficiente sa curete intreg machiajul de la un ochi, lucru pe care nu il reuseam pana acum cu nici un alt demachiant. Iar fata dupa demachiare e catifelata si placuta la atingere, asta nu o spun numai eu dar si al meu iubit care ma saruta pe obraz imediat ce termin demachierea.

Despre Crema contur pentru ochi nu pot sa spun multe lucruri fiind prima data cand folosesc o crema pentru ochi, dar nu cred ca ma va dezamagi si poate o sa vad o diferenta.

Pe crema de maini este o adevarata batalie intre mine si al meu iubit, care ma ajuta si care o foloseste mai des decat mine. Imi place ca intra repede in piele si nu imi lasa mainile unsuroare si chiar catifeleaza mainile. Dupa ce am aflat ca sunt una dintre trenderitele din acesta Campanie am incetat sa mai folosesc crema de maini si am asteptat sa vina coletul ca sa imi pot face si mai bine o parere.

Deci pana acum ne intelegem bine, eu si Cosmetic Plant, si cred ca si de acum inainte la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu