marți, 25 octombrie 2011

Comanda Avon campania 15

A sosit si ziua cand am fost sa imi ridic comanda de la avon. Etuziasmata ca de obicei, numai ca a fost un pic saracuta de data aceasta. Am ales sa nu fiu egoista si sa ii fac o mica surpriza si iubitului meu.
La categoria parfumelor am ales Summer White, care face parte din categoria florala si contine frezie, iasomie si mosc alb. Chiar daca pretul este unul mic parfmulul este destul de bun.
Am mai ales campania asta sa imi iau si un gel pentru igiena intima pentru piele sensibila.Ei spun ca este cu extracte calmante de musetel si vitamina E, ca are o formula hipoalergenica si o textura cremoasa. Pana acum nu la-am incercat dar sper sa fie bun.
Cum am ramas fara fond de ten iar la oferta Demo pentru reprezentanti era Fondul de ten 24K Golg am zis sa il incerc, mai ales ca avea un pret destul de bun, 22.99, fata de 38.99 in campania care urmeaza. Are SPF 12 si spune ca pielea ramane perfect hidratata pana la 10 ore. O sa il folosesc si o sa revin cu review.
Pentru al meu iubit am ales Gelul de dus Amazon si deodorantul cu bila din aceeasi gama. Sunt fana a gelurilor de dus de la avon, iar acesta pentru este foarte potrivit pentru barbati, avand un miros foarte puternic de padure dupa parerea mea. Despre deodorantul cu bila pot spune ca este eficient, numai ca are uneori tendinta de a lasa urme albe pe haine, de aceea il foloseste numai seara dupa ce a facut dus.
Sunt sigura ca la urmatoarea campanie o sa am mult mai mult de povestit deoarece o s aimi iau mult mai multe, catalogul fiind plic cu foarte multe oferte tentante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu