joi, 17 noiembrie 2011

Complex Apicol Veceslav Harnaj

Chiar daca nu suntem inca in luna decembrie, luna cadourilor, cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj au decis ca anul acesta Mos Craciun sa ajunga la bloggeri innmoiembrie, si nu oricum ci cu sacul plin de bunatati de la albine si numai cu ingrediente naturale.


Mai exact ei au desfasurat o campanie de testare pentru gama Apidermaliv pentru bloggeri. Tot ce trebuia sa faci era doar sa le trimiti un email in care sa le spui numele, adresa, numarul de telefon si link-ul catre blogul tau. Am trimis si eu emailul, dar sincer si uitasem de el, iar cand cel de la firma de curierat m-au sunat si mi-au spus ca au un colet de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj pentru mine m-am bucurat foarte mult. Numai ca aveam sa ma bucur si mai mult in momentul cand am deschis coletul si am vazut cat de plin era si cat de multe erau in el. Sincer eu credeam ca o sa primim spre testare cateva pliculete cu crema sau in cel mai fericit caz creme in ambalaj mai mic, dar cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj au vreut sa ne bucure pana la capat si au trimis un colet plin de creme in format mare.In colet am gasit :
















O sa le folosesc cu cel mai mare drag si o sa revin cu detalii despre fiecare in parte. Pana acum pot sa spun ca m-am indragostit de balsamul de buze pe care il port mereu cu mine. Va multumesc Complexul Apicol Veceslav Harnaj pentru cadoul pe care mi l-ati trimis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu