marți, 22 noiembrie 2011

Comanda Avon Campania 16



Ieri am fost si mi-am ridicat comanda de la avon din campania 16, un catalog destul de stufos si plin cu oferte pentru cadouri de Craciun. Atunci cand il rasfoiam imi si imaginam ca sunt in jurul bradului frumos impodobit iar afara ninge. Normal ca nu am putut sa rezist tentatiilor si am comandat destul de multe produse.



O sa incep intai cu partea de make-up mi-am luat:







  • noul lac de unghii de la Pro Nail, Ruby Slippers cu particule stralucitoare, inca nu am incercat-o dar promit ca in seara asta unghiulete mele vor arata ca niste acadele.




  • noul Contur Gel pentru ochi Mega Impact, culoarea Black, sper sa fie la fel de bun ca si vechiul Contur Gel pentru ochi.




  • Fard de obraz True Colour nuanta Russet la numai 1 ban deoarece am comandat produse de machiaj in valoare de 38.99. Imi place textura si coloarea, o sa revin cu mai multe poze si detalii.




  • Geanta argintie pentru cosmetice- dupa cum v-ati dat seama imi plac foarte mult aceste gentute pentru cosmetice, eu imi tin in ele de cele mai multe ori telefoanele si cheile pentru ca altminteri le tot pierd prin geanta.




Normal ca nu puteam sa ma abtin sa nu imi mai cumpar cateva geluri de dus:







  • Spumantul de baie de Craciun cu aroma de mere si in forma de bradut- imi place foarte mult si forma lui dar si mirosul de mar care este energizant pentru mine




  • Gel de dus Garden of Eden - de fiecare data cand il folosesc ma simt ca si cum as fi vara intr-o gradina, il folosesc atunci cand imi este dor de vara (se intampla destul de des)




  • Gel de dus All Yours- nu imi place in mod deosebit, sincer nu ii simt nici o aroma, dar l-am luat deoarece la aceste doua geluri de dus primeam la 1 leu buretele pentru baie, caruia am uitat sa ii fac poza, si aveam mare nevoie de el




  • Sapun lichid Winter Delight - daca tot e iarna nu puteam sa incerc si aceasta noua gama, pentru inceput numai cu sapunul lichid. Are o culoare puternica, un rosu aprins, te duce cu gandul la un vin fiert, si se simt aromele de mere, vanilie si cirese.




La categoria parfumuri am optat pentru:







  • Apa de parfum Perceive in formatul special fara atomizator- de fiecare data cand il folosesc imi aduc aminte de petrecerea de absolvire a facultatii deoarece atunci l-am primit cadou de la mama. Imi place aroma de frezie si de piper alb.Face parte din categoria floral- orientala.




  • Incandessence Lumiere este un parfum nou care apare in Campania 17. Eu tot timpul am fost indragostita de vechiul Incandessence si cand am vazut ca o sa apara un altul nou am zis ca trebuie sa fie al meu cat mai repede. Face parte din categoria floral-orientala, este un pic mai puternic decat colegul lui si imi place ca persista, il simt uneori si seara.




Si pentru ca am langa mine o persoana foarte speciala nu puteam sa nu ii fac si lui o surpriza, ca de fiecare data, am ales sa ii iau setul Full Speed, care este preferatul lui. Setul contine Un gel de dus. un deodoreant cu bila, apa de toaleta si o geanta pentru cosmetice. Mi se pare ca acest parfum este pentru un barbat energic , face parte din categoria fresh-orientala.





Daca doriti mai multe detalii despre unul din produsele acestea spuneti-mi si o sa o fac cu cea mai mare placere.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu